بسته بندی ذرت علوفه ای ۳۰ کیلویی

دستگاه بسته بندی ذرت علوفه ای

دستگاه بسته بندی ذرت علوفه ای

با توجه به مشکلات ذخیره ذرت علوفه ای در سیلوهای سنتی و مزایای استفاده از ذرت علوفه ای بسته بندی شده و تأثیر این ماده غذایی مهم در افزایش تولید ، نظر شما را به موارد زیر جلب می کنیم.

– استفاده از روش جدید در سیلو کردن ذرت علوفه ای سبب ماندگاری بالاتر سیلو ، کیفیت بهتر سیلو ، برداشت آسانتر، سرعت بالاتر سیلو کردن ، حفظ شیرابه مغذی سیلو و کاهش دورریز خواهد شد . بطوری که در سیلوی سنتی ، ۵۰ سانت از اطراف سیلو به ویژه روی بار به دلیل آلودگی و کپک زدگی دور ریز خواهد شد . اما در روش جدید این دور ریز تقریبا صفر خواهد بود . همچنین در این روش می توان دستگاه را در هر نقطه از دامداری ، که کمتر مورد استفاده قرار می گیرد ، مستقر نمود .

با وجود اینکه دستگاه مشابه خارجی در کشور وجود دارد، اما دستگاه های بسته بندی ذرت علوفه ای داخلی به دلیل رقابت با دستگاه های خارجی، انتخاب بهتری برای دامداران خواهند بود. دستگاه های خارجی به دلیل عدم ارائه درست خدمات پس از فروش برای دارندگان خود ایجاد مشکل می کنند . معمولا این دستگاه ها طبق خواست مصرف کننده طراحی شده تا نیاز آنها به بهترین شکل تأمین شود ، علاوه بر این قیمت مناسبتری نسبت به مشابه خارجی خود دارند و می توان گفت با یک چهارم تا یک پنجم قیمت، همان خدمات و حتی بهتر را ارائه خواهند داد.

دستگاه های تولید داخلی مطابق و مناسب با شرایط اقلیمی کشور ساخته شده و در نتیجه عمر مفیدتری خواهند داشت تمام این موارد به معنی واقعی کاهش هزینه برای دامدار خواهد بود.

قابلیتها و مزایای دستگاه بسته بندی ذرت علوفه ای ۳۰ کیلویی مدل SVA-1 

– قابلیت نصب سیستم HMI همراه با مودم جهت کنترل از راه دور و همچنین سیستم شصتی جهت سرعت عمل بالای اپراتور در راستای تولید.

– قابلیت نصب سیستم عیب یابی از راه دور توسط تولیدکننده دستگاه .

– قابلیت نصب سیستم آمار دهی میزان تولید بسته با SMS به شماره تلفن های تعیین شده .

– قابلیت نصب سیستم دستیابی به برنامه PLC دستگاه از راه دور، برای تغییر تایم های اتوماسیون دستگاه، جهت بسته بندی مواد مختلف.

– قابلیت اعلام تعداد بسته و حدود وزن علوفه بسته بندی شده در هر زمان.

– قابلیت بسته بندی ذرت علوفه ای، تفاله چغندر قند، باگاس (تفاله نیشکر). خوراک مش، یونجه تر، کود ورمی کامپوست ، زباله تر و مواد مشابه .

– قابلیت انتقال و نصب سریع دستگاه در مکان های مختلف بدون نیاز به سازنده دستگاه ( با بازکردن چهار پیچ و پنج عدد چهارشاخه برق دستگاه به آسانی از هم جدا گردیده و به همان ترتیب پس از انتقال در محل جدید نصب می گردد.

پیام بگذارید

کلیه فیلدهای مشخص شده با ستاره (*) الزامی است